Nuffnang ads

Tuesday, November 2, 2010

Long gone...fiaza amza!

Pada Jumaat malam yang lalu, sedang lena diulit mimpi, tiba-tiba kedengan intro lagu Maher Zain-Inshaallah.
Oh, bunyi mesej masuk. Hehe...Lalu ku baca kandungan mesej tersebut daripada nombor yang tak dikenali itu.

Budak Sesat : Aku benci kau sebab aku tak boleh lupakan kau.
Kenapa pulak ni? Takde angin takda ribut tiba-tiba cakap benci aku.
Aku : Kau ni siapa?
Angin gak aku. Dah la tengah malam pula tu. Ngeri k!

Budak Sesat : Your first love!
Erks...takkan lah kot!
Aku : Cakap la betul-betul. MAlam-malam buta ni. Ngantok tau tak. Esok saya kerja la.

Budak Sesat : Ye la. Siapa lagi. Your F2D.
Aku : Kau nak apa tengah-tengah malam ni? Aku dah ada family k sekarang. We were no longer together. Lama dah cerita kita tu. Kau juga yang tak nak dulu kan?

Budak Sesat : I menyesal k. I try to forget you but i can't. I'm coming to your house right now!
Hoh, gilo apo???
Aku : NO WAYYYYY!

Aku jerit kuat sampai terus aku tersedar. Huh! Cari-cari hp aku. Hoh, cek sms...takda. Naseb baek hanya dalam mimpi. Mati aku menjawab dengan suami aku nanti.
 Kenapa lah dia masih hadir dalam mimpi aku lagi ni... Ish, dush dush!


1 comment:

Phy said...

oh owww..... careful! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...