Nuffnang ads

Tuesday, November 23, 2010

Takoyaki

Dah lama ngidam sejak diperkenalkan oleh bekas makcik sebelah bilik saya ni, Miss Tiny di Jusco Melaka. 4 ketul dekat RM5 kot kalau tak silap..Lupa daaaa....sedang saya bloghop ke Kak Hana@Japan nye blog, terjumpa entri dia pasal takoyaki. Teringat mak saya ada beli acuan tahapekenamenyertah tu...tapi boleh buat kueh cara, tako pun boleh la kot...sebab acuan die bulat bukan cam acuan kueh cara tu yang lonjong gitu...sekadar reminder...aku pun buka link yang ada kat blog kak hana tu....terjumpa satu resepi brgambarajah lagi di fotopages kak naz rinn chan.
as a reminder to me yang agak pelupa+malas nak print(sebab nanti tak campak kemana balik rumah nanti)/nak tulis lagi hazab.

So, cara senang, post link dia ke blog saya je la kan..huhu


Ni link Youtube cara-cara buat takoyaki...xpayah pakai takomaker pon ok asalkan ada acuan bulat tu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...