Nuffnang ads

Monday, November 8, 2010

Nak makan orang!

Hangen betul aku pagi-pagi isnin ni
Dah bertahun buat kerja ni pun tak reti-reti lagi ke?
Asyik salah je letak figure dalam borang ni
Ingat aku takde keje lain ke nak semak benda yang sama setiap tahun kau renew permohonan ni?
Benda yang sama beb! Bila aku call nak marah (cam la aku berani marah. Balik karang lepas kat laki ngan anak gak..Adeh...Sian dorang dapat den camni..)...Pandai lak mintak ehsan aku tolong betulkan!
Huh..nyampah tau! Gaji den takat tu gak weh....bonus pon banyak mane je dapat....nak buat kerja ekstra lagi. Next time aku peramkan je la permohonan korang ni. Masuk meeting nanti siapla korang kena bambu...
Pastu dok bising suruh proses cepat...cane nak cepatnya bile kerja yang sama setiap 2-3 tahun ko hantar kt aku asik silap kat menatang tu jek....nak renew je pon kan...
korang ni sekolah ke idaknyer???
huh...tu lah keje nye...masuk punch pastu hilang kedaung...tension aku wehhh
memang la byk yang diperam aku nyer...


1 comment:

Artzlizan said...

hehe...bawak besabo yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...