Nuffnang ads

Monday, November 22, 2010

Sumpah Si Besi

Aku baru terdengar hari ni. Bila, di mana dan daripada siapa..tak perlu tahu..hehe

Cuma dia cakap cuba tanya pada orang lama-lama i.e mak mak kita ke... kalau aku tanya mak aku pun mesti dia buat muka..apakebendayangkomerepeknilong??? So, my conclusion is never ever ask my mom about the old saying coz she thinks she's not that 'old' eventho her age is just the same as our anniversary of independence.

Tapi aku nak tanya korang. Pernah dengar ke orang kata bahawa semua besi di dunia ini pernah bersumpah yang 'mereka' nakkan darah manusia terutama besi-besi yang dijadikan senjata?
 Ye aku tau, aku tak sepatutnya percaya. Tapi just nak tahu sejauh mana kebenarannya...
Maybe orang tua dulu2 nak takutkan kita jangan main dengan besi takut terluka or melukakan diri sendiri dan orang lain...

Otak sebu ni...meeting sampai 3 jam..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...