Nuffnang ads

Friday, December 3, 2010

Aku ini WAKIL RAKYAT

    • Tempat pemastautin anda ..
      Senawang, Negeri Sembilan. 
    • Kelemahan serta kekurangan di kawasan anda ..
      Struktur jalan raya yang kuang elok. 
      Oleh kerana termasuk dalam Dun Rembau, saya sangat musykil dengan pembinaan landasan berkembar keretapi elektrik dari kawasan Sg. Gadut sampai la ke Rembau. Walhal jalanraya  ke Rembau masih lagi satu lane yang sepatutnya dilebarkan sejak dari dahulu lagi. (Oh, susah saya nak balik kampung la!)
      Broadband yang kejap ada kejap takde kat sini. Nak kata rural sangat, taklah. Rural urban je.
      Tiadanya tempat yang sesuai untuk kanak-kanak bermain. Adapun pun macam tempat yang sesuai nak biak aedes.

    • Apakah perubahan yang akan anda buat di situ ..
      Baiki struktur jalanraya.
      Bina kawasan permainan untuk kanak-kanak
    • Bagaimanakah anda nak menangi hati penduduk di situ ..
      Beri perhatian dengan keadaan jalanraya, pastikan kanak-kanak ada tempat untuk bermain yang selesa, selamat.
    • 'Janji manis' anda pada penduduk di situ untuk pilihanraya akan datang ...
      Segala masalah boleh diadukan terus kepada saya. Boleh datang terus ke rumah saya atau hubungi pembantu saya semasa ketiadaan saya. Tindakan akan diambil segera.

6 comments:

apezs shah said...

Nicelaa!!! 1000x tepuk saya...chiayok3!!

Xana said...
This comment has been removed by the author.
Xana said...

apezs: mekasih...

Hishyamuddin said...

undi sama dia..yeahh

Hishyamuddin said...

undi sama dia..yeahh

Shaofie said...

jalan jalan dari abg ben. tgk wakil rakyat ni.

jom join contest dekat blog...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...