Nuffnang ads

Monday, December 27, 2010

Pening

Korang pernah rasa tak apa yang aku rasa sekarang ni bila bos bagi kau assistant untuk kerja kau yang melambak tu...tapi assistant yang kau dapat ni jenis bimbo. Dahlah aku kena ajar sebutir sebutir kerja yang aku nak minta dia tolong tu...SEBUTIR-SEBUTIR ok! OVER AND OVER AGAIN pulak tu! BERULANG KALI la maksudnya...pastu sekejap sekejap panggil aku...ko takde kaki ke nak jalan ke tempat aku? Lepas tu guidelines yang aku bagi suruh kau baca entah apa yang buat tah....aku rasa guidelines tu complete semuanya...
Sebab tu la kitab yang aku dok semak/rujuk sejak mula aku ambil alih tugas aku ni.
Tapi kau ni, setiap kali satu proses yang lain kau mesti nak kena tanya aku...tadi aku check apa yang kau buat selepas state call diorang tak terima rupanya aku pun tak dapat nak trace sebab kau tak tinggal copy macam yang aku suruh buat untuk proses pertama tu!!!!!!!! Takkan ada 10 proses aku nak kena ulang apa yang patu kau buat? Aku just minta setiap surat kau hantar surat put a copy for my refference nanti kalau state call. Itupun kau tak boleh buat kerrrrrrrrrrrrr?????????????

Rasa nak keluarkan otak aku la kejap. Hantar dia pi rehat kat tepi Tasek Putrajaya tu kejap...dia dah relax baru aku masukkan balik...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...