Nuffnang ads

Thursday, December 2, 2010

Born to create drama

 Hahahaha...aku terjumpa gambar ni dalam AdsOfTheWorld (boleh klik pada gambar). Tapi nak share ni dengan korng...kid were born to create drama. That's what i feel about my son, Hariz.
Dia akan mula aa berdrama dia awal pagi aku nak siap pi kerja tu. Kol 5 aku da bangun. Nak siap bekal makan dia, iron baju aku ngan husband, siap beg baju dia..macam tau-tau je aa bila siap routine aku tu dia ek ek ek bangun. Bangun senyap takpe dok la merengek mintak aku angkat. Mak nak mandi nak bersiap ni. Ish...ayahnya angkat pun takmo nak gak aku angkat. Bila aku angkat kang letak dia balik kang confirm melalak lagi. Aduhai...memang la nasib mak awak ni pi kerja muka pucat semata. Tak pernah dapat touch up dari rumah.

Balik kerja pulak pi amik dia kat rumah pengasuh kalau ayahnya amik pandai pulak jalan kaki sendiri. Kalau aku yang amek kim salam la nak gak mak awak yang penat ni mendokong. Selagi tak dukung selagi tu la awak merengek2 suruh angkat kan? Samapai kat rumah taknak la pulak nak je melekat. Ye mak faham rindu sanga kat mak sebab 12 jam tak jumpa...tapi wahai anakku bagilah mak ni berehat mengutip nafas yang tercicir ni dulu. Ni tak..saje je nak buli mak kan..

Kang kalau aku marah tau dia buat ape...pi smooch kat dua2 pipi, mulut abis satu muka aku dia smooch. Macam mana la walau aku merajuk macam mana sekalipun dengan dia bila dapat smooch dia tu sikit2 aku cair juga akhirnya. Pandai betul Hariz berdrama eh? Kalau ayahnya...hahahahahhaha.....sorry ye ayah..


Young Director Award by CFP-E/Shots: Pool
Bertuah budak ni kenakan ayah dia....ish ish...agak2 la sikit kalau nak kenakan pun... Mau terjegil biji mata mak ko nant
 
Born to create drama
Advertising Agency: TBWA\PHS Helsinki, Finland
Copywriters: Markku Haapalehto, Mira Olsson
Art Director: Minna Lavola
Photographer: Jere Hietala / Fake
Learn how to do great ads like this on Creative Pro.

2 comments:

Puan Eka said...

hahaha..hariz mmg la manje kan....comel pulak tu....

♥ 미스 kiera ♥ said...

ye.mata kamu mmg bulat!
hehe




btw..

visit n do folo me yeah!

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...