Nuffnang ads

Thursday, December 23, 2010

Do i look old?

Apasal eh
Asal ada orang baru masuk je kat tempat kerja aku ni kalau pergi tempat aku mesti panggil aku 'AKAK'....
Padahal aku muda dari kau 4 tahun la weh....
Jap...
Belek muka dekat cermin jap...Aku rasa muka comel cam biasa je..cuma penuh la cermin tu dengan muka aku
FBI a.k.a husband aku kata muka aku cam budak sekolah
Atau adakah dia cakap camtu sebab nak ambil hati aku aje...
Padahal cam mama dugong da weh
Abang tipu saya eh.....

Ada satu hari pernah aku sound mamat kat ofis aku ni...
' Weh, aku muda lagi eh dari kau. Kenapa kau panggil aku akak lak?'
Dia pun menjawab dengan berhemahnya...' Sebab akak dah kahwin dan anak, so...kenalah hormat status akak tu'
Banyak la weh...mentang2 aku dah kawen kau budget aku tak teringin ke nak dengar orang panggil aku adik lagi aaaaaaaa?
Uwaaaaaaa....aku muda lagi dari korang la....
Nak aku tampal IC aku kat dahi ni ker??????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...